ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:محسن بنگر, توسط saied |

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه بازی با ملوان آن هم در انزلی بسیار دشوار بوده است و وضعیت آب و هوایی هم باعث می‌شود شرایط سخت‌تر شود.


محسن بنگر ابتدا در مورد درگذشت مهدی نفر خبرنگار حوزه پرسپولیس خبرگزاری فارس اظهار داشت: درگذشت مهدی نفر عزیز را به جامعه خبری تسلیت می‌گویم. نفر از خبرنگاران خوب، دوست‌داشتنی و صادق بود.

وی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی بدی نبود، ما به احتیاج فراوانی به برد داشتیم و خدارا شکر هم برنده شدیم. البته پیروزی مقابل ذوب‌آهن دیگر تمام شد و از حالا باید به فکر دیدار با ملوان باشیم. هر بازی لیگ برای ما حکم فینال را دارد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا چند دقیقه‌ با مصدومیت برای این تیم بازی کرده، خاطرنشان کرد: بازیکن حریف به شدت پای مرا زد و همان موقع پایم ورم کرد، واقعاً درد داشتم. اگر تیم تعویض داشت حتماً تعویض می‌شدم اما باید با همان شرایط بازی می‌کردم. مهم این است که هواداران ما خوشحال به خانه برگردند.

بنگر در خصوص حضور اومانیا در ترکیب پرسپولیس عنوان کرد: اومانیا رقیب ما نیست بلکه رفیق ماست. حالا باید همه با هم کمک کنیم تا پرسپولیس نتیجه بگیرد. خوشحالم که یک رفیق به رفیق‌هایم اضافه شده است.

وی در مورد اینکه چرا خط دفاع پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اذیت شد، گفت: ذوب‌آهن بهترین خط هافبک لیگ را دارد، هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید که هافبکش بهتر از ذوب‌آهن است به خاطر همین کمی اذیت شدیم. البته زمانی هم که گل را به ثمر رساندیم کمی عقب نشستیم که همین مسئله هم باعث شد فشار روی دروازه ما بیشتر شود.

مدافع پرسپولیس در پایان در مورد بازی روز چهارشنبه این تیم مقابل ملوان هم اظهار داشت: همیشه بازی با ملوان آن هم در انزلی بسیار دشوار بوده است و وضعیت آب و هوایی هم باعث می‌شود شرایط سخت‌تر شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: